به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فریدون یاسمی ظهر امروز با حضور در مرکز سامانه سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به سوالات مردم پاسخ داد و اظهار کرد: شرکت نفت درخواست‌های مردمی را پیگیری می‌کند‌.وی افزود: پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در راستای تحقق حقوق شهروندی، پاسخگویی و ارتباط مستقیم با شهروندان انجام می‌گیرد.وی در این مرکز اقدام به دریافت پیشنهادات، درخواست‌هاو مشکلات شهروندان کردستانی در زمینه فعالیت‌های پخش منطقه کردستان کرد و به سوالات آنهت در چارچوب مقررات جاری شرکت پاسخ‌های لازم را ارائه داد.مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان وجود این مرکز را بستری مناسب برای تعامل و ارتباط آسان مردم با دولت عنوان کرد و یادآور شد: ارتقای سطح پاسخگویی، افزایش رضایتمندی و توسعه استاندارد‌های خدمت از مزایای سامانه سامد به شمار می‌رود.یاسمی عنوان کرد: مکانیزه کردن خدمات، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات و سرعت در پاسخگویی و تحقق حقوق شهروندی از دیگر مزایای این سامانه است.وی اضافه کرد: چگونگی احداث جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، تامین سوخت بخش کشاورزی، الکترونیکی کردن توزیع نفت سفید در روستاهها، احداث جایگاه سی ان جی و غیره از جمله سوالات شهروندان بود.انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *