قابلیت برچسب گذاری محصولات در اینستاگرام برای تمامی کاربران آمریکایی در دسترس قرار گرفته است


از این پس تمامی کاربران اینستاگرام در ایالات متحده می توانند برچسب محصولات برندهای مختلف را در پست های خود قرار دهند. این ویژگی قبلا فقط برای حساب های کاربری ساختمانی یا تجاری در دسترس بود و در ماه های آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش جی اس ام آرنا، اینستاگرام در سال های اخیر به تدریج به سمت فروش مستقیم محصولات از پلتفرم خود رفته و آخرین آپدیت این شبکه اجتماعی نیز در همین راستا معرفی شده است. با این به روز رسانی، کاربران می توانند محصولاتی که در تصاویر، پست های ویدیویی و استوری های اینستاگرام به نمایش گذاشته شده اند را راحت تر شناسایی کنند. این شبکه اجتماعی قصد دارد در نهایت بخش Reels را به این ترکیب اضافه کند.

برچسب گذاری محصولات در اینستاگرام

مقاله مرتبط:

برای برچسب گذاری یک محصول، ابتدا باید برند محصول را برچسب گذاری کنید. پس از ایجاد پست و انجام تنظیمات لازم، یک برند را با استفاده از گزینه “tag people” تگ کنید. سپس باید “برچسب محصول” را ببینید. از این قسمت بر روی محصولی که در تصویر خود می بینید ضربه بزنید و محصول مورد نظر را از لیست کالاهای برند انتخاب کنید. دیگران می توانند محصولی را لمس کرده و از طریق پیوند قابل ردیابی یا مستقیماً از برنامه خریداری کنند. اینستاگرام در حال آزمایش یک طرح درآمد از فروش با چندین سازنده منتخب است.

کسب‌وکارها می‌توانند به برچسب محصولات خود نگاه کنند و انتخاب کنند که آیا برچسب‌ها در برگه برچسب‌گذاری شده ظاهر شوند یا خیر. علاوه بر این، یک کسب و کار ممکن است تصمیم بگیرد که برچسب ها را برای محصولات خود غیرفعال کند.

دیدگاهتان را بنویسید